مفتخر به چی ؟!

مدتی قبل یکی از دوستان حرف قشنگی زد که بد نیست برای شما هم بگم :

 

در مراسمی برای افتتاح یکی از ساختمان ها در یکی از شهرک های خودروسازی کشور ، مسئول اجرا پروژه پشت تریبون اعلام می کنه که ما این پروژه رو خیلی زودتر از موعد آماده کردیم و به این موضوع افتخار می کنیم .

وقتی این مسئول از روی سن پایین می آد ، مدیر اون مجموعه خودروسازی بهش می گه . نیازی به افتخار نیست . شما یا در ابتدا کار در مورد زمان اجرای پروژه اشتباها زیاد برآورد کردید یا انقریب همین روز هاست که این ساختمون بریزه ..

حرف حکیمانه و در لفافه فحش آبدار و زیبایی است . کار ها در صورتی که در زمان مقرر و طبق برآورد ها انجام شده باشند با ارزش و دلنشین خواهند بود .

خط قرمز برای ایستادن است نه عبور .

۳ روز زندگی با تندر۹۰

http://picbite.com/tempimages/o9072etjpk.jpg

7 آذر ، نخستین تست یک خودرو داخلی ، نخستین فرصتی که رنو پارس بر اساس باور خودش نسبت به تندر به خبرنگاران داد تا سهمیه غرورش را که روی تندر خرج کرده بود به اثبات برساند و بسیار تازه های دیگر از یک دست اندر کار خودرو ایرانی بهانه هایی بودند که بنده ی حقیر را هم سفر دیگر خبرنگاران حوزه خودرو راهی اصفان کرد .

تور از 7  آذر از تهران و محل دفتر مرکزی رنو پارس با 4 دستگاه تندر در تیپ های مختلف آغاز شد و تا ۹ آذر ادامه داشت .  مسیر رفت به سمت اصفهان از طرف استان مرکزی انتخاب شد تا با شرایط نیمه کوهستانی جاده و راه هایی با جغرافیا خاص منطقه تست این خودرو در فاز اول با جاذبه ها و دیدنی های مسیر همراه شود . روز وسط کار برای بازدید ها و مکان های تاریخی در اصفهان اختصاص یافته بود اما خبرنگاران ماجرا جو فرصت را غنیمت شمردند تا در پیست اتومبیل رانی اصفهان رسالت سفری خود را با انجام تست های گوناگون ، بررسی و اندازه گیری پارامتر های این خودرو ثابت کنند . نتایج تست در مطالب بعدی برای دوستان اینترنتی منتشر خواهد شد .

روز آخر وقت بازدید از نمایندگان رنو پارس و سوال و جواب از آن هایی بود که پیشرفت مرکز نمایندگی شان را مدیون تکنولوژی و استاندارد هایی بودند که رنو پارس به صورت الزام به آن ها ارئه کرده بود .

 

 http://picbite.com/tempimages/o9073ezcca.jpg