مدل 2008 بوگاتی ویرون ( سنگ نویر )

شرکت بوگاتی فرانسه پیش از این دو مدل پورسنگ و هرمس بوگاتی ویرون را به عنوان مدل های بهبود یافته ویرون معرفی کرده بود .. امسال نوبت مدل سنگ نویر از بوگاتی است که تغییرات جالبی رو در اون شاهد هستیم ..

در مدل پورسنگ Pure Sang شاهد تغییرات از قبیل کاهش وزن بوگاتی ویرون بودیم که کارآیی این خودرو لوکس رو افزایش می داد حالا به نظر می رسه در مدل جدید بوگاتی ویرون سعی شده تغییراتی هر چند جزیی در ظاهر خودرو اعمال بشه که در ادامه مطلب به بررسی اون ها می پردازیم :

ادامه مطلب ...

صنعت خودروی ایران چینی تر می شود

 

زمزمه حضور شرکت جدید چینی در ایران از همیشه پر رنگ تر و خیلی ناگهانی اعلام شد ، شرکت بزرگ چونگینگ چانگان ( چانا ) چین شریک تولیدی خودرو های فورد آمریکا در چین قصد دارد تنها یکی از محصولاتش را در ایران تولید کند تا بلکه در آینده نزدیک راه برای دیگر خودرو های تولید این شرکت به ایران باز شود  ، شرکت بنیان توسعه صنعت پارس از زیر مجموعه های شرکت بنیان توسعه صنعت خودرو " بن رو " تولید کننده چیرمن و کوراندو می باشد که چندی پیش هم دست به اقدام جالبی در زمینه واردات و تولید انواع خودرو های فیات در ایران زد ، این شرکت توانست راه ورود 7 محصول فیات را پس از مدت 50 سال دوباره به ایران باز کند . در ادامه مطلب به طور مفصل به بررسی جزئیات این طرح می پردازم :

 

 

ادامه مطلب ...